Delen

Forumtopic Overzicht

Voetbal-pronostiek

Ek 2021

23/12/2020 18:33

Bespreek hier alles over het ek 2020 2021

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Login Registreer
Toont 1 tot 10 van 15 resultaten

Reacties

W
Wouter
+ 1
3 weken geleden
07/07/2021 23:57

Wat het teamklassement betreft lijkt de spanning er al even uit. SVD Gent met een schijnbaar geruststellende voorsprong.

W
Wouter
+ 1
2 weken geleden
12/07/2021 11:02

proficiat SVD Gent 🎉

Reageren

W
Wouter
+ 1
3 weken geleden
07/07/2021 23:52

Spanning tot de laatste speeldag. Volgens mijn eerste oogopslag zal het tussen "stijn v." En "JeroenQ" gaan.

Succes en alvast proficiat!

W
Wouter
+ 1
2 weken geleden
12/07/2021 11:01

proficiat JeroenQ 🎉

Reageren

D
Dneirynck
+ 2
3 weken geleden
02/07/2021 20:58

Ik dacht dat de strafschoppen niet verrekend werden? Waarom staat de score v Zwitserland -Spanje op 2-4? Ipv 1-1

W
Wouter
+ 1
3 weken geleden
03/07/2021 23:24

Dat was een foutje. 🥴

Intussen wel rechtgezet. 👍

Reageren

W
Wouter
+ 1
1 maand geleden
28/06/2021 23:48

😱 daar kunnen een aantal pronostieken de vuilbak in... waaronder de mijne. 😩

Wel mooie wedstrijden vanavond

Reageren

W
Wouter
+ 1
1 maand geleden
14/06/2021 12:36

Er zijn een aantal reacties gekomen op het feit dat sommige teamleden niet in de rangschikking voorkomen. Dit is omdat ze niet bij het team stonden op het moment van de start van de ronde.

Dit staat ook wel vermeld op de Teams pagina en in principe geldt deze regel omdat er ook een algemeen teamklassement is en in theorie is het dan wel logisch dat je niet zomaar nog mensen kan toevoegen die het goed doen. Of omgekeerd je team doet het goed, maar is niet aan het winnen dus je smijt er aan het einde nog een paar slecht presterende gebruikers uit...

Op zich dus logisch maar gezien het vriendschappelijk karakter van deze prono zal ik vanavond of morgen leden die later nog bij een team zijn aangesloten vervroegen, zodat ze nadien mee in de teamranking zullen komen. Dit zal ik wel eenmalig doen en niet over heel de ronde herhalen. 😁 We bekijken later dan wel hoe we dit probleem eventueel kunnen afvangen naar volgende edities toe

Reageren

H
Hanskeu
1 maand geleden
12/06/2021 10:26

Dju, niet alles ingevuld blijkbaar 🤦‍♂️

Reageren

B
Bart Provinciael
1 maand geleden
11/06/2021 22:39

Bestaat de mogelijkheid alsnog om de teamprestaties toe te voegen? Helaas was ik hier te laat voor namelijk

W
Wouter
+ 1
1 maand geleden
11/06/2021 23:14

Hoi Bart,

Jammer dat het niet op tijd gelukt is, maar ik veronderstel dat je begrijpt dat ik dat moeilijk kan doen. Als ik dat voor 1 iemand doe zullen er meerdere dit vragen en je hebt nu natuurlijk ook al 1 wedstrijd gezien dus echt eerlijk zou dat ook niet zijn.

Je kan nu wel zotte uitslagen ingeven om een keer de beste score voor een bepaalde wedstrijd te behalen. 🤔😁

J
JoDri
1 maand geleden
14/06/2021 09:47

Ik dacht dat je teamprestatie per ronde moest ingeven... Dus voorrondes, en voor aanvang van de 1/4de finales aangeven wie er door gaat... Heb daardoor dus enkel de poulefase ingevuld bij de teamprestaties :-(

Volgens mij zijn we ook niet de enige, dus kan dit bvb niet nog een dag of 2 worden opengezet (met uitzondering van de poulefase uiteraard, want die is al begonnen) om iedereen de kans te geven dit volledig in te vullen?

W
Wouter
+ 2
1 maand geleden
14/06/2021 09:57

Het is inderdaad zo dat je niet de enige bent. We nemen het mee naar een volgende editie om dit nog duidelijker te vermelden.

Nu, op zich staat het er wel gewoon, zowel op de pagina als in de spelregels. Technisch zou ik daarvoor terug allerhande zaken voor moeten aanpassen die dan weer nadien teruggeschroeft moeten worden. Bovendien krijgen we dan misschien weer commentaar van de mensen die dit wel correct begrepen hebben.

Het spijt me, ik vind het ook jammer dat niet iedereen een volledige prono heeft, maar we gaan dit niet meer aanpassen.

Reageren

W
Wouter
1 maand geleden
11/06/2021 21:05

Succes allemaal! We zijn begonnen. 🏆⚽️

S
SvenVDB
+ 1
1 maand geleden
12/06/2021 07:50

Mooi om te zien, hoeveel volk er hier ineens bijgekomen is.

Hopelijk volgt dit ook in de wielerspellen ;)

W
Wouter
+ 1
1 maand geleden
12/06/2021 08:36

Ja, zalig he. 👍 zo'n EK heeft toch wat extra aandacht qua pronostiek. Hopelijk blijven er wat hangen voor het wielrennen.

Ik ga wel iets aan de hosting moeten doen, want de server trekt het maar net. Of soms net niet. 😉

Reageren

S
Sven VL
1 maand geleden
11/06/2021 15:33

kan ik de ploegen die de volgende ronde halen resetten en opnieuw starten?

W
Wouter
+ 1
1 maand geleden
11/06/2021 15:50

Hey Sven,

Dat gaat helaas niet, maar als je iedereen uit de 8e finale verwijderd moet je maar 16 keer duwen en dan is alles van de volgende rondes ineens ook leeg. 😄

Reageren

A
agrippa357 seniors 4
1 maand geleden
11/06/2021 12:08

Mooie website!
Enkel, het ingeven van de ploegen die zich kwalificeren voor de kwartfinales en verder is lastig.
Ik heb precies geen manier gevonden om te weten welke ploegen in de 1/8e finales tegen elkaar spelen te zien?
Ok je kan, op een 2e scherm het speelschema ernaast houden, ma echt makkelijk is dat toch ni :)

Of zie ik iets over het hoofd?

W
Wouter
+ 2
1 maand geleden
11/06/2021 13:01

Bedankt!

Dat hangt natuurlijk heel erg af van de einduitslag van de poules. Je hoeft dus niet echt rekening te houden met wie tegen wie zal uitkomen vanaf de 1/8e finale.

Op zich zou dat een goed idee zijn om te integreren, maar dat zou het wel allemaal een stukje ingewikkelder maken om te bouwen. Daarom hebben we gekozen om het zeer simpel te houden. 😃

Veel plezier

A
agrippa357 seniors 4
+ 1
1 maand geleden
11/06/2021 13:49

ok, cva, merci voor de reactie!

Reageren

Made by Wouter
info@sport-pronostiek.be
© 2019 - 2021